HUOMIO! KAIKKIEN retkien bussit lähtevät  Marolankadun turistipysäkkiltä!

Varmista aina puhelimitse tai sähköpostilla, että haluamallesi matkalle on tilaa, ennen kuin maksat matkan tilille!

MATKOJEN MAKSUT: Matkat maksetaan eräpäivään mennessä joko yhdistyksen tilille, tai toimistolle (vain käteismaksut) Peruutukset tehtävä aina ENNEN eräpäivää. Eräpäivän jälkeen maksamattomia maksuja karhutaan tekstiviestillä ja soittamalla. Olethan ystävällinen ja kuittaat tekstiviestin saaduksi ja vahvistat samalla lähdetkö mukaan.
Joissakin tapauksissa peruuttamattomasta matkasta veloitetaan matkanjärjestäjän kulut (esim. vahvistettu ruokailu, lippu ym.)

Matkoille ilmoittaudutaan yhdistyksen toimistolle p. 03 782 7084 ma  ja ke klo 9 - 14  tai matkanvetäjille.
Retkien vetäjinä toimivat Ulla Hirvonen puh. 040 543 2688 ullakhirvonen@gmail.com ja Helena Lindstedt p. 040 7429302 htlindstedt@gmail.com

Matkat suositellaan maksettavaksi eräpäivänä!  jolloin vältytään turhilta palautuksilta.

RETKET 2023

Tampereen teatteri ”Piaf” la 23.3.2024 HUOM! Lähtö klo 10.00 paluu n. klo 19.00 (Näytös alkaa klo 13.00)  HINTA 90 € sis. bussimatkat, pääsylipun, väliaikakahvit ja paluumatkan eväät.

Maksu ja sitova ilmoittautuminen 19.2. mennessä.
Maksettaessa käytettävä viitettä 20585

Päänäyttämöllä herää henkiin upea menneen ajan Pariisi: seksikäs ja eloisa, hellä ja julma, ja unelmia täynnä.

Hämeenlinnan teatteri to 4.4.2024 ”Rottien pyhimys
Lähtö klo 17.15 paluu n. klo 23.15 (Näytös alkaa klo 19.00 ) Esityksen kesto n. 2h 45 min sisältää väliajan
HINTA 70 € sis. bussimatkat, pääsylipun ja väliaikakahvit.
Maksu ja sitova ilmoittautuminen 29.2. mennessä.
Maksettaessa käytettävä viitettä 20598

Näytelmä Anneli Kannon vereväkielisestä romaanista, joka kertoo kiehtovasti Hattulan Pyhän Ristin kirkon kuvien synnystä ja maalaa keskiaikaiset ihmiset, väkevine tunteineen, silmiemme eteen.

Lahden konserttitalo Felix Krohnin sali lämminhenkinen konsertti
KUN ILTA TUMMENTUU la 20.4.2024 klo 15.00 ( Konsertin kesto n. 2 tuntia )
HINTA 30 € sis. pääsylipun.
Maksu ja sitova ilmoittautuminen 4.4. mennessä.
Maksettaessa käytettävä viitettä 20608
Esiintyjät:
Angelika Klas, laulu
Hannu Lehtonen, laulu ja saksofoni
Seppo Hovi, piano ja tarinat
Konsertissa kaikuvat iskelmät ja laulelmat, kotimainen kupletti ja ranskalainen chanson, oopperan ja operetin helmet ja suomalaisten rakkaat laulut Merikannosta Malmsteniin ja Junnuun.
Kultainen saksofoni soi ja iltaan tuo kuuman tunnelmansa myös argentiinantango, ja lauluja taustoivat tarinat vievät meidät muistojen poluille.
Sota-ajan valssi Ilta skanssissa, josta illan otsikkokin on poimittu,
muistuttaa meille, että kovista paikoista on ennenkin selvitty.

Kesäretki Strömforsin Ruukki ja Mustila Arboretum ke 12.6.2024
Lähtö klo 8.15 paluu n. klo 18.00 HINTA 98 € sis. bussimatka ja väliaikakahvit, opastukset, lounas ja iltapäiväkahvit. Maksu ja sitova ilmoittautuminen 3.6. mennessä.
Maksettaessa käytettävä viitettä 20611
Ruukin alueen kirkko, johtajan kartano ja erilaiset historialliset tuotantorakennukset, merkittävimpinä kaksi vasarapajaa, tarjoavat vierailijoille unohtumattoman aikamatkan. Ruukkialueen vaiheikas historia elää yhä tänään viehättävän puutalomiljöön, museoiden ja alueella työskentelevien yrittäjien ja käsityöläisten kautta.
Elimäellä sijaitseva Arboretum Mustila on Suomen vanhin ja suurin arboretum eli puulajipuisto

Savonlinnan oopperajuhlat ti 16.7.2024 Guiseppe Verdi ”Nabucco”
Lähtö klo 12.00 (paluu pe n. klo 02.30) Näytös alkaa klo 19.00.
Lipun hinta 180 € maksu ja sitova ilmoittautuminen 20.3 mennessä.
Loppumaksu 110 € sis. bussimatkat, ruokailun Tertin kartanossa ja paluumatkan eväät. Maksu 3.7.2024 mennessä. Maksettaessa käytettävä viitettä 20530

PYYNIKIN KESÄTEATTERI ke 31.7.2024 KARAVAANARI – KAIKKIEN KAVERI

Lähtö klo 11.00 Paluu n. klo 19.00 (näytös alkaa klo 14.00)
HINTA 85 € sis. bussimatkat, pääsylipun, väliaikakahvit ja paluumatkan eväät.

Maksu ja sitova ilmoittautuminen 20.6 mennessä.
Maksettaessa käytettävä viitettä 20624Heikki Syrjän ja Riku Suokkaan käsikirjoittama ja Suokkaan ohjaama Karavaanari – kaikkien kaveri on komedia ennakkoluuloista, ikiaikaisesta hyvän ja pahan taistelusta sekä yhteisön silmittömästä voimasta. Pääroolissa nähdään komediavirtuoosi Lari Halme.
Omasta mielestään menestynyt näyttelijä Mikko Aarnela palaa kesäteatterin ensi-iltajuhlista ja todistaa kotimatkallaan murhan. Hän tajuaa olevansa rikoksen silminnäkijänä hengenvaarassa, ja joutuu pakenemaan. Mikko varastaa paniikissa matkailuauton ja joutuu keskelle elämänsä suurinta seikkailua. Mikon on pystyttävä sulautumaan monien karsastamaan, omalaatuiseen ja mystiseen heimoon: karavaanareihin.

Matkat voi maksaa toimistolle (vain käteismaksut)
tai pankkiin: Danske Bank FI59 8000 1270 2537 93
Käytä maksaessasi viitenumeroa. Kaikki matkat maksetaan omalla viitteellään! Muista maksaa lippusi eräpäivään mennessä ja ilmoita peruutukset ajoissa ennen eräpäivää!
Veloitamme peruuttamattomista matkoista vähintään lipun hinnan!  MUISTA ilmoittaa erityisruokavaliosi! Matkoilla liiton järjestövakuutuksen turva jäsenille ilman yläikärajaa.
Mikäli et nouda lippuasi etukäteen toimistolta, se on noudettava
matkanvetäjältä viimeistään 15 minuuttia ennen esitystä! HUOM! koskee vain Lahdessa olevia esityksiä.
Retkien ja kulttuurimatkojen vetäjinä toimivat Ulla Hirvonen

RETKET JA KULTTUURIMATKAT