PIENI ELE VAALIKERÄYS

Vuoden 2024 presidentinvaalit KIITOS KERÄYKSEEN OSALLISTUNEILLE!

Vuoden 2024 Europarlamenttivaalien aikataulu

Vuoden 2024 europarlamenttivaalit toimitetaan kaikissa jäsenvaltioissa vaaliajanjaksolla 6.–9.6.2024. Suomessa vaalipäivä on sunnuntai 9.6.

Keräykseen tarvitaan taas lipasvahteja. Olisitko sinä halukas osallistumaan?

Keräystuotto jaetaan Pienessä ele -keräyksessä mukana olevien kotimaan vammais- ja terveysjärjestön kesken. Paikallisyhdistyksissä keräysvarojen avulla järjestetään esimerkiksi neuvontaa, vertaistukiryhmiä sekä virkistystoimintaa.

Osa meistä tarvitsee vähän apua pysyäkseen menossa mukana

Mikä Pieni ele on?

Pieni ele (ent. Vaalikeräys) on keräys kotimaisen vammais- ja terveystyön hyväksi. Se järjestetään äänestyspaikoilla lipaskeräyksenä. Lahjoittaa voi myös tekstiviestitse tai verkkolahjoituksena. Keräys sai alkunsa jo vuonna 1907, jolloin ensimmäisten eduskuntavaalien yhteydessä kerättiin varoja tuberkuloosin vastustamiseen. Lisätietoja keräyksestä

Ehtisitkö auttaa? video