YHDISTYSTOIMINNAN PALAUTE PULINAT

Tähän voit kirjoittaa meille palautetta, risut ja ruusut. Palautteesi jää sivulle näkyviin. Yksityiset kyselyt, jäsenrekisteriä koskevat asiat ja yksityiset kommentit suoraan sähköpostilla lahreuma@phnet.fi

Siirrä/aseta puhekupla kuvaan hiiren avulla

Kirjoita teksti puhekuplaasi

Shape:

Kirjoittaja Sylvia, 9. maalis, 2015
Kirjoittaja Sylvia, 9.maalis, 2015
Täysi bussilasti suuntasi matkan Tampereen Työväen Teatteriin 7.3 katsomaan suurmusikaali Evitaa. Esitys oli hyvä ja väliajalla nautiskelimme kahvista. Sokerina pohjalla kotimatkalla eväistä nauttiminen, mikä maistui, oltiinhan jo pitkällä iltapäivässä. Bussilastilliselle eväiden teko ei ole aivan sorminapsaus homma. Tästä kaikesta suurkiitos, yhdistyksen matkat ovat olleet aina huolellisesti suunniteltuja ja niin virkistäviä. Kiittäen Sylvia
Kirjoittaja Mirja Sinikka, 28. elo, 2014
Kesäkauden viimeinen matka maittavalle Lemin särälle ja lehmusten kaupunkiin Lappeenrantaan oli todella mukava.
Kiitos Helenalle ja Ullalle sekä tiimille hyvistä järjestelyistä ja iloisen tunnelman luomisesta myös matkakumppaneille.
Kirjoittaja Raija Saukkola, 13. joulu, 2012
Miten ilahduinkaan, kun avasin kotisivun - otsikkopalkki on mielestäni nyt tyylikäs ja selvälukuinen. Bravo!

Kiitos samalla taas niin hyvin järjestetystä joulu- ja oopperamatkasta Tallinnaan.
Kirjoittaja Raili Rintala-Röksä, 2. joulu, 2012
Olipa mukava nähdä ja tavata lähes 100 päinen joukko reippaita lahtelaisia Hartolan komiassa kirkossa ja Linnahotellin herkullisella lounaalla. Ihailtavan aktiivisia nuo
lahtelaiset!