RETKET JA KULTTUURIMATKAT

HUOMIO! KAIKKIEN retkien bussit lähtevät  Marolankadun turistipysäkkiltä!

Varmista aina puhelimitse tai sähköpostilla, että haluamallesi matkalle on tilaa, ennen kuin maksat matkan tilille!

MATKOJEN MAKSUT: Matkat maksetaan eräpäivään mennessä joko yhdistyksen tilille, tai toimistolle (vain käteismaksut) Peruutukset tehtävä aina ENNEN eräpäivää. Eräpäivän jälkeen maksamattomia maksuja karhutaan tekstiviestillä ja soittamalla. Olethan ystävällinen ja kuittaat tekstiviestin saaduksi ja vahvistat samalla lähdetkö mukaan.
Joissakin tapauksissa peruuttamattomasta matkasta veloitetaan matkanjärjestäjän kulut (esim. vahvistettu ruokailu, lippu ym.)

Matkoille ilmoittaudutaan yhdistyksen toimistolle p. 03 782 7084 ma - to klo 9 - 14  tai matkanvetäjille. Retkien vetäjinä toimivat Ulla Hirvonen puh. 040 543 2688 ullakhirvonen@gmail.com ja Helena Lindstedt p. 040 7429302 htlindstedt@gmail.com

Matkat suositellaan maksettavaksi aikaisintaan eräpäivänä! Koronarajoitukset voivat
muuttua nopeastikin, jolloin vältytään turhilta palautuksilta.

UUTUUDET SYYSKAUDELLA 2021

Kotkan kaupunginteatteriKotkan ruusu” la 2.10.2021
Lähtö klo 10.45 (esitys
alkaa klo 13.00)
Hinta 70 € sis. Bussimatkat, pääsylipun ja väliaikakahvit.
Maksu ja sitova ilmoittautuminen 6.9.2021 mennessä.
Maksettaessa käytettävä viitettä 20349

Kotkan Ruusu -musiikkidraama kertoo Roosan traagisen elämäntarinan 1910-luvun Viipurista sotavuosien läpi 1960-luvun Kotkaan. Se kertoo tarinan ulkopuolisesta ja stigmatisoidusta, kiusatusta ihmisestä, joka säilyttää loppuun asti elämänvoimansa itseään kohdanneiden traagisten tapahtumien keskellä. Aikakauden musiikki Harmony Sistersistä Metrotyttöihin luo muistorikasta ajankuvaa viime vuosisadan tunnoista.
Roosan rooleissa Marika Huomolin Roosa 1 (10-20 -luku) Ella Mustajärvi Roosa 2 (30-40 -luku)  Lise Holmberg Roosa 3 (50-60 -luku)

Lahden kaupunginteatteri Musikaali ”Waitress-Unelmien resepti”
la 13.11.2021 Esitys alkaa klo 13.00.
Hinta 60 € sis. lipun ja väliaikakahvit. Maksu ja sitova ilmoittautuminen 11.10.2021 mennessä.
Maksettaessa käytettävä viitettä 20336
Ihastuttava Jenna, joka on kuitenkin itsensä ja unelmansa unohtanut, työskentelee tarjoilijana Joen kahvilassa. Työpäivät pikkukaupungin laitamilla rullaavat samaa arkista rataansa, mutta onneksi niitä ovat jakamassa hyvät työkaverit Becky ja Dawn. Yhdessä naiset pohtivat todellista rakkautta, intohimoa ja parisuhteiden haasteita. ROOLEISSA Tomi Enbuska, Laura Huhtamaa, Mikko Jurkka, Anni Kajos (vier.), Ushma Karnani (vier.), Tuomas Korkia-Aho, Mikko Pörhölä, Mikael Saari (vier.) ja Miila Virtanen ENSEMBLE Miika Alatupa, Anton Avela, Emilia Keskivinkka, Olga Lepistö, Eleonoora Martikainen, Väinö Riihimäki, Milla Sukki ja Essi Särkijärvi LAPSIROOLISSA Adessa Kirén / Hertta Rantanen.

Perinteinen kirkkoretki 1. adventtisunnuntain messuun su 28.11.2021
Hämeenkosken kirkko, jonka jälkeen jouluruokailu Hollolan Hirvessä.
Lähtö klo 9.00 (paluu n. klo 15.00)
HINTA 45 €. Maksu ja sitova ilmoittautuminen 15.11.2021 mennessä. Maksettaessa käytettävä viitettä 20352

Matkat voi maksaa toimistolle (vain käteismaksut)
tai pankkiin: Danske Bank FI59 8000 1270 2537 93
Käytä maksaessasi viitenumeroa. Kaikki matkat maksetaan omalla viitteellään!
Muista maksaa lippusi eräpäivään mennessä ja ilmoita peruutukset ajoissa. Veloitamme peruuttamattomista matkoista vähintään lipun hinnan!  MUISTA ilmoittaa erityisruokavaliosi! Matkoilla liiton järjestövakuutuksen turva jäsenille ilman yläikärajaa.
Mikäli et nouda lippuasi etukäteen toimistolta, se on noudettava
matkanvetäjältä viimeistään 15 minuuttia ennen esitystä! HUOM! koskee vain Lahdessa olevia esityksiä.