TILAVUOKRAUS

TILAVUOKRA 1.1.2020 alkaen

30 €/h, 100 €/ ½ pv (6 h), 140 €/kokopäivä

Yhdistyksen jäsenetuna edullisempi tilavuokraus (vain yksityiskäyttöön, EI ryhmille)

Mikäli haluatte tuoda tavaroita ym. jo edellisenä iltana klo 19.00 jälk. veloitamme siitä jäseniltä 10 € ja ei jäseniltä 20 € suuruisen vuokran.

HUOMIOITHAN, että vuokra maksetaan etukäteen. Toimistolle käy VAIN käteismaksut.
Vuokran voi maksaa myös etukäteen yhdistyksen tilille FI59 8000 1270 2537 93 Danske Bank.

Maksukuitti mukaan avainta haettaessa.

SÄÄNNÖT JA VASTUUT:

Vuokra-aikaa noudatettava (puolen päivän vuokra-aika 6 h sis. järjestelyt + siivouksen) Huomioithan tämän varatessasi paikkaa.
Asiakas vastaa niistä vahingoista, jotka syntyvät tämän toiminnan seurauksena käytettäville välineille, rakennelmille tai muulle irtaimistolle.
HUOM! Emme vuokraa tiloja alle 30 vuotiaiden syntymäpäivä juhliin, joissa käytössä alkoholijuomat.

Asiakas vastaa että tilat ovat samassa kunnossa, kuin vastaanotettaessa. SIIVOTTUNA ja roska-astiat tyhjennettyinä. Pöydät palautettava niille
paikoille jossa tullessa olivat! Mikäli vuokralainen laiminlyö velvoitteensa veloitamme siivouksesta 100 € sekä muista mahdollisista vahingoista aiheutuneet kustannukset.

VASTUUHENKILÖ:
Vuokralaisella joka on itse juhlien "sankari" on oltava vastuuhenkilö, joka huolehtii tilojen loppusiivouksesta sekä ovien lukitsemisesta. Vastuuhenkilön oltava mukana tutustumassa tiloihin ja hän allekirjoittaa myös tilavuokrasopimuksen.

Rappukäytävän ulko-ovea ei saa missään olosuhteissa jättää auki, Ovi avataan ovisummeria käyttäen.

Avaimen hakijan on todistettava henkilöllisyytensä avainta hakiessaan (henkilötodistus/ajokortti)
Vuokrausta tehtäessä ilmoitettava henkilömäärä sekä tapahtuman luonne.
Vuokrakohteessa ei ole pöytäliinoja (pöytien koko 80 x 125 cm) tuo omat liinat tarvittaessa.
Tupakointi yhdistyksen tiloissa kielletty. Tupakointi ulkona johon ehdottomasti tuotava oma tuhkakuppi tai vastaava.
Vuokralainen sitoutuu noudattamaan taloyhtiön järjestyssääntöjä. Hiljaisuus klo 22.00 - 7.00

Avainten luovutus:
Viikonloppuvuokraus: Avain haetaan yhdistyksen toimistolta Vapaudenkatu 1 D 67 (2.krs.) torstaina klo  10.00 -14.00 välisenä aikana. Toimisto sulkeutuu klo 14.00,
perjantaisin olemme suljettuna! Huolehdithan, että haet avaimen ajoissa ennen toimiston sulkemisaikaa.

Muut ajankohdat: Samana päivänä klo 9.00 - 14.00 välisenä aikana

Avainta ei saa luovuttaa ulkopuolisille, vuokraaja vastaa kadonneesta avaimesta! Huoneiston ovea ei saa missään tapauksessa jättää lukitsematta vuokrauksen jälkeen.

Lahden Reumayhdistyksen tilat ovat vuokrattavissa rauhallisiin tilaisuuksiin.
Käytössänne viihtyisä sali n. 50 henkilölle.

Erinomaiset tilat kokouksiin, merkkipäiville, muistotilaisuuksiin tai luennoille. Salissa varusteina mm. piano, cd-soitin, heijastinkangas. Käytettävissä myös jumppamattoja

Keittiövarusteet. mm. kiertoilmauuni, astianpesukone, mikro, jääkaappi,
kahvin- ja vedenkeitin, tarjoiluastioita sekä valkoiset ruokailu- ja kahviastiat 60+ henkilölle.
Huom! Pöydissä ei ole pöytäliinoja, omat liinat (pöytien koko 80 x 125 cm)

Lisätietoja ja varaukset puh. (03) 782 7084 ma ja ke klo 9 - 14
Tilavuokraus muina kuin toimiston aukioloaikoina (suljettu ajalla
22.6. - 31.7.2023)