LIIKUNTARYHMÄT

Saunajooga
Suomen Reumaliiton kanssa yhteistyössä tehty saunajooga video. Kuvaukseen osallistui yhdistyksen vapaaehtoisia. Saunajooga ei jatkunut kokeilun jälkeen.
Tuolijumpparyhmä

Ryhmät jatkuvat syyskuussa

Ilmoittautumiset kaikkiin yhdistyksen omiin liikuntaryhmiin toimistolle
puh. 782 7084 (ma - to klo 9-14 ) Yhdistyksen  liikuntaryhmiin osallistuminen edellyttää jäsenyyttä.
Muistathan myös ilmoittaa, mikäli jatkat/et jatka seuraavalla kaudella ryhmässä. Ilmoitukset toimistolle p. (03) 782 7084 ma-to klo 9 - 14 tai lahreuma@phnet.fi

Liikuntaryhmät maksetaan toimistolle (huom! vain käteismaksu) tai tilille
Danske Bank FI59 8000 1270 253793
Maksaessasi pankin kautta käytä viitenumeroa!
Liikuntaryhmät toimivat Opintokeskus Siviksen tuella

LIIKUNTARYHMISSÄ TILAA, LISÄTIETOJA TOIMISTOLTA

Asahi-terveysliikuntaa parittomilla viikoilla klo 16.00 – 17.00
ma 13.9., 27.9., 11.10., 8. 11., HUOM! MUUTTUNUT AJANKOHTA  29.11., 13.12.
Ohjaajanaasahi-ohjaaja
Liisa Stenstrand. Hinta 36 €/6 kertaa
Tilille maksettaessa käytettävä viitettä 152149

Asahi on suomalaisten asiantuntijoiden kehittelemä terveysliikuntamenetelmä, jossa idän vanhat periaatteet ja länsimainen lääketiede kohtaavat. Liikkeet ovat helppoja ja rauhallisia. Ne tehdään pystyasennossa, hengityksen saattelemana ja kehoa kuunnellen. Liikkeissä harjoitellaan mm. tasapainoa, jalkojen lihakset vahvistuvat ja näin ollen kaatumisriskit/luuston murtumat vähenevät.

Reumajooga I tiistaisin klo 14.00 – 15.00.  Ajalla 7.9. – 14.12
ReumajoogaII torstaisin klo 14.30 – 15.30.
Ajalla 9.9. – 16.12.
Joogaohjaaja Auli Kokkonen. Hinta 65 €/syyskausi. Ryhmissä on tilaa!
Avaava ja voimistava joogaharjoitus Aulin kanssa. Tarkoituksena on löytää hengitys ja liike ja saada nämä virtaamaan yhdessä. Harjoituksen aikana liikumme rauhallisesti ja tiedostavasti helposti saavutettavissa asennoissa, joita muokataan tarvittaessa kutakin joogaajaa palvelevaksi ja pysähdymme välillä pidempiin venytyksiin. Tavoitteena tuoda tilaa kehoon ja mieleen ja samalla vahvistua. Harjoitus sopii niin aloittajalle kuin pidempäänkin harrastaneelle.
Tilille maksettaessa käytettävä viitettä 151661

Lämminvesiliikunta erityisryhmät reumaatikoilleWanhassa Herrassa Laaksokatu 17, Kokoontumisia yht. 14 krt. syyskausi 1.9. – 10.12.2021

Ryhmä I keskiviikkoisin. klo 14.45 – 15.15
Ryhmä II perjantaisin klo 13.00 – 13.30
Hinta 90 €/syyskausi.

Syyslomaviikolla vko 43 ei pidetä ryhmiä.
Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen yhdistyksen toimistolle! Tilille maksettaessa käytettävä viitettä 151674

* Kuntosaliryhmä reumaa sairastaville Harjula-keskus/kuntosali
Osoite: Harjulankatu 7, 15150 Lahti Ohjaaja: Kirsi Ojamo
Syyslukukausi: 10.9.2021 - 3.12.2021 klo 10.15 – 11.15 Hinta 94 €
Kuntosaliryhmä on tarkoitettu reumaa sairastaville henkilöille, joilla ei ole nivelissä suuria liikerajoituksia. Tässä kuntosaliryhmässä kaikki harjoitukset suoritetaan rauhallisessa tahdissa reumaan perehtyneen ohjaajan opastuksella. Kuntosalilaitteissa tehtävien harjoitusten lisäksi tuntiin sisältyy myös ohjattu alkulämmittely ja monipuoliset loppuvenytykset.
Ilmoittautuminen alkaa: 16.8.2021 klo 8.00 p. 03 8725121/www.harjulan.fi

* Lahden kaupungin liikuntapalvelut tarjoavat monipuolisia, ohjattuja liikuntapalveluita ikäihmisille ja liikuntarajoitteisille.  Vapaita paikkoja voi kysyä suoraan uimahalleilta tai ryhmien ohjaajilta.
Ohjaajat Lahden toimipiste puh. 044 416 3201.

LIIKUNTARYHMÄT TOIMIVAT OPINTOKESKUS SIVIKSEN TUELLA