LIIKUNTARYHMÄT

Saunajooga
Suomen Reumaliiton kanssa yhteistyössä tehty saunajooga video. Kuvaukseen osallistui yhdistyksen vapaaehtoisia.
Tuolijumpparyhmä

Ilmoittautumiset kaikkiin yhdistyksen omiin liikuntaryhmiin toimistolle
puh. 782 7084 (ma - to klo 9-14 ) Yhdistyksen  liikuntaryhmiin osallistuminen edellyttää jäsenyyttä.
Muistathan myös ilmoittaa, mikäli jatkat/et jatka seuraavalla kaudella ryhmässä. Ilmoitukset toimistolle p. (03) 782 7084 ma-to klo 9 - 14
tai lahreuma@phnet.fi

Liikuntaryhmät maksetaan toimistolle  tai tilille
Danske Bank FI59 8000 1270 253793
Maksaessasi pankin kautta käytä viitenumeroa!
Liikuntaryhmät toimivat Opintokeskus Siviksen tuella

LIIKUNTARYHMISSÄ TILAA, LISÄTIETOJA TOIMISTOLTA

Asahi-terveysliikuntaa parittomilla viikoilla klo 16.00 – 17.00 ma
14.1., 28.1., 11.2., 11.3., 25.3., 8.4.
Ohjaajanaasahi-ohjaaja
Liisa Stenstrand. Hinta 36 €/kevätkausi.
Tilille maksettaessa käytettävä viitettä 152149. RYHMÄSSÄ TILAA
Asahi on suomalaisten asiantuntijoiden kehittelemä terveysliikuntamenetelmä, jossa idän vanhat periaatteet ja länsimainen lääketiede kohtaavat. Liikkeet ovat helppoja ja rauhallisia. Ne tehdään pystyasennossa, hengityksen saattelemana ja kehoa kuunnellen. Liikkeissä harjoitellaan mm. tasapainoa, jalkojen lihakset vahvistuvat ja näin ollen kaatumisriskit/luuston murtumat vähenevät. Asahi on täsmäliikuntaa hoitamaan ja ehkäisemään niskan, hartian ja selän jännitystiloja. Tunnin rakenne koostuu niin, että alkuun pysähdytään kuuntelemaan kehon tuntemuksia, sitten tehdään asahiliikkeitä ja lopuksi tehdään vielä loppurentoutus lattiatasossa/tuolilla.

Tuolijumppa tiistaisin PERUTTU VÄHÄISEN OSALLISTUJAMÄÄRÄN JOHDOSTA!

Reumajooga I tiistaisin klo 16.00- 17.00   5.2. alk. HUOMAA MUUTTUNUT KELLONAIKA! (ajalla 8.1. – 23.4.)  RYHMÄSSÄ TILAA, ilmoittautuminen toimistolle.
Joogaohjaaja Elina Vaittinen. Hinta 50 €/kevätkausi.
Joogaa lievästi liikunta-rajoitteisten ehdoilla. Ilmoittautuminen toimistolle!  Ryhmässä tilaa! Tilille maksettaessa käytettävä viitettä 151661

Reumajooga II torstaisin klo 14.30 – 15.30. Ajalla 10.1. – 25.4.
Joogaohjaaja Auli Kokkonen. Hinta 60 €/kevätkausi. Ryhmässä on tilaa!
Avaava ja voimistava joogaharjoitus Aulin kanssa. Tarkoituksena on löytää hengitys ja liike ja saada nämä virtaamaan yhdessä. Harjoituksen aikana liikumme rauhallisesti ja tiedostavasti helposti saavutettavissa asennoissa, joita muokataan tarvittaessa kutakin joogaajaa palvelevaksi ja pysähdymme välillä pidempiin venytyksiin. Tavoitteena tuoda tilaa kehoon ja mieleen ja samalla vahvistua. Harjoitus sopii niin aloittajalle kuin pidempäänkin harrastaneelle.Ilmoittautuminen toimistolle!  Tilille maksettaessa käytettävä viitettä 151661

Lämminvesiliikunta erityisryhmät reumaatikoille Wanhassa Herrassa Laaksokatu 17, Kokoontumisia yht. 14 krt.
Ryhmä I keskiviikkoisin 9.1. – 24.4. klo 14.45 – 15.15 RYHMÄSSÄ TILAA!
Ryhmä II perjantaisin    11.1. – 26.4. klo 13.00 – 13.30 RYHMÄSSÄ TILAA!
Hinta 85 €/kevätkausi.Hiihtoloma vko 9, 25.2.- 3.3. ja pääsiäisviikolla vko 16, 15. – 22.4. ryhmiä ei pidetä. HINTA 12.2.alk. lopuille kerroille 60 €

* Kuntosaliryhmä reumaa sairastaville Harjula-keskus/kuntosali
Osoite: Harjulankatu 7, Lahti Ohjaaja: Kirsi Ojamo
Kevätkausi: 11.1. - 12.4.2019 klo 10.15–11.15 Hinta 90 €
Kuntosaliryhmä on tarkoitettu reumaa sairastaville henkilöille, joilla ei ole nivelissä suuria liikerajoituksia. Tässä kuntosaliryhmässä kaikki harjoitukset suoritetaan rauhallisessa tahdissa reumaan perehtyneen ohjaajan opastuksella. Kuntosalilaitteissa tehtävien harjoitusten lisäksi tuntiin sisältyy myös ohjattu alkulämmittely ja monipuoliset loppuvenytykset. Ilmoittautuminen Harjulaan p. (03) 8725 121 tai www.harjulan.fi

* Lahden kaupungin liikuntapalvelut tarjoavat monipuolisia, ohjattuja liikuntapalveluita ikäihmisille ja liikuntarajoitteisille.  Vapaita paikkoja voi kysyä suoraan uimahalleilta tai ryhmien ohjaajilta.  Ohjaajat Lahden toimipiste puh. 044 416 3201.

LIIKUNTARYHMÄT TOIMIVAT OPINTOKESKUS SIVIKSEN TUELLA