VERTAISTUKIRYHMÄT

Tervetuloa vertaistukiryhmiin!
Meiltä saat tärkeitä yhteystietoja ja hyviä neuvoja. Voimme auttaa toisiamme vaihtamalla kokemuksiamme. Sinun kokemuksesi voi auttaa toisia ja muut voivat auttaa sinua.

Fibromyalgia vertaistukiryhmä
kokoontuu kk. ensimmäinen maanantai
klo 18.00. 2.9., 7.10., 4.11. ja 2.12.
Tietoa, tukea ja ystäviä.Yhteyshenkilö Merja-Riitta Tikkanen p. 050 3799355. Mikäli numero ei vastaa, jätä yhteyspyyntö tekstiviestitse.

Harvinaiset  reumasairaudet vertaistukiryhmä
”Vertaistuki on parasta!” sanovat lääkäritkin. Tervetuloa harvinaisten vertaistuen piiriin
to 5.9., 3.10., 7.11. ja 5.12. klo 18.00

Yhteyshenkilöt Harvinaiset Taina Kohvakka email taina.kohvakka@gmail.com
ja Tarja Räihä email tarjaraiha@hotmail.fi tai puh. 040 412 9120

Myöhäisnuorten ja nuorten aikuisten vertaistukiryhmä
kokoontuu ma 16.9.,  21.10. ja 18.11. klo 18.00.
Tervetuloa mukaan mitä tahansa tules- ja reumasairautta sairastava n. 20 – 50 vuotias aikuinen. Tule mukaan keskustelemaan mieltäsi painavista asioista. Ryhmässä perusmenetelmänä on vapaa, luottamuksellinen keskustelu. Ryhmäläiset miettivät yhdessä minkälaista toimintaa he haluavat jatkossa, toiveita otetaan vastaan! Yhteyshenkilö Satu Selin email. satu.selin@suomi24.fi

Kirjallisuusryhmä kokoontuu
ma klo 18.00. 9.9., 14.10., 11.11. ja 9.12.
Jos olet kiinnostunut kirjallisuudesta, ryhmään mahtuu. Tule rohkeasti mukaan.
Yhteyshenkilö Laila Salmi p. 044 273 5655.

Kätevät Kädet käsityöryhmä
kokoontuu torstaisin klo 10.00 alk. 5.9. Ryhmä valmistaa myyntiin käsitöitä yhdistyksen tarvikkeista ja huolehtii töiden esillepanosta ja myynnistä.
Uudet ihmiset ideoineen ovat lämpimästi tervetulleita.
Yhteyshenkilö Ulla Hirvonen p. 040 5432688

Miestenillat
klo 18.00.
ti 10.9., 8.10., 12.11. Retki eduskuntataloon, kts. matkat 10.12.  Pelataan erilaisia pelejä, pientä aivojumppaa, keskustellaan ja kahvitellaan miesten kesken. Suunnitellaan yhdessä jokin uusi tutustumiskohde. Tervetuloa rohkeasti mukaan!  Yhteyshenkilö Esko Lindstedt p. 040 556 2046.

Maanantai-ladyt
kokoontuu joka toinen maanantai parillisilla viikoilla klo 12.00. alk. 2.9. Nautimme mukavista hetkistä kahvikupposen ääressä ja laulun merkeissä. Välillä on pientä aivojumppaa tietokilpailujen ja leikkien muodossa. Yllätysvierailijat tuovat myös vaihtelua tapaamisiin. Yhteyshenkilö Pirkko Jokilampi p. 044 0565 452.

Nivelrikko ja osteoporoosi vertaistukiryhmä
Sairastatko nivelrikkoa tai osteoporoosia? Olisitko halukas tämän ryhmän vetäjäksi? Ota yhteyttä Helena Lindstedt p. 040 7429302

Reuma-vertaistukiryhmä
Sairastatko nivel-, selkäranka-, lihasreumaa, nivelpsoriasista, sjögreniä tai jotain muuta reumasairautta. Tule saamaan tietoa ja tapaamaan muita reumasairauksia sairastavia.
Ma 23.9. klo 18.00
Facebook-kyselytunti Reumatologi Antti Puolitaival vastaa lähetettyihin kysymyksiin. Sisältää vastauksia myös nivelrikkoa koskeviin kysymyksiin. Lopuksi keskustelua aiheesta kahvittelun lomassa.
Ma 28.10. klo 18.00 Facebook-luento reumatologi Antti Puolitaival  aiheena nivelreuman liitännäissairaudet.  Lopuksi keskustelua aiheesta kahvittelun lomassa.
Ma 25.11. klo 18.00 Facebook-luento reumatologi Antti Puolitaival aiheena reumasairaudet ja lääkitys. Lopuksi keskustelua aiheesta kahvittelun lomassa.
Yhteyshenkilöt Helena Lindstedt p. 040 7429302 ja Ulla Hirvonen p. 040 5432688.

Lahden Lähimmäispalvelu ry järjestää monipuolista ryhmätoimintaa yhdistyksen tiloissa joka toinen tiistai parittomilla viikoilla.
klo 12.00 – 13.30 alk. 10.9.2019

Ryhmään ovat tervetulleita kaikki seniori-ikäiset.
Luvassa mukavaa yhdessäoloa, vaihtelevaa toimintaa ja vierailuja alueen kulttuurikohteissa. Toiminta järjestetään RAY:n tukeman KIINNI ELÄMÄSSÄ hankkeen puitteissa. Toiminta on maksutonta, kahvittelusta kerätään pieni maksu.
Lisätietoja projektikoordinaattori Jonna Piipponen-Karkulowski p. 050 431 9937. TULE MUKAAN!

Reuman kanssa sivusto

Jäsenille ja yhdistyksille suunnattu yhteisösivu, jossa voi

• löytää/ ilmoittaa tapahtumia
  • kirjoittaa keskustelupalstoille