Tervetuloa vertaistukiryhmiin!
Meiltä saat tärkeitä yhteystietoja ja hyviä neuvoja. Voimme auttaa toisiamme vaihtamalla kokemuksiamme. Sinun kokemuksesi voi auttaa toisia ja muut voivat auttaa sinua.

2018 syyskausi
______________________________________________________________

UUSI Harvinaiset reumasairaudet vertaistukiryhmä
kokoontuu yhdistyksen tiloissa Vapaudenkatu 1 D, 2. krs.
seuraavat kokoontumiset to 1.11. ja 13.12. klo 18.00
Taina Kohvakka email taina.kohvakka@elisanet.fi
ja Tarja Räihä email. tarjaraiha@hotmail.fi tai puh. 040 412 9120

Fibromyalgia vertaistukiryhmä
kokoontuu kk. ensimmäinen maanantai klo 18.00. 3.9., 1.10., 5.11., 3.12.  Tietoa, tukea ja ystäviä.Yhteyshenkilö Merja-Riitta Tikkanen p. 050 3799355. Mikäli numero ei vastaa, jätä yhteyspyyntö tekstiviestitse.

Aikuisten ja nuorten aikuisten vertaistukiryhmä kokoontuu kuukauden kolmas maanantai klo.18.00  15.10., 19.11. Tervetuloa mukaan tules- ja reumasairautta sairastava aikuinen. Vertaistukea, tietoa ja mielekästä tekemistä.

Kirjallisuusryhmä kokoontuu ma klo 18.00. 10.9., 8.10., 12.11., 10.12. Jos olet kiinnostunut kirjallisuudesta, ryhmään mahtuu tule rohkeasti mukaan. Yhteyshenkilö Laila Salmi p. 044 273 5655.

Kätevät Kädet käsityöryhmä kokoontuu torstaisin klo 10.00 alk. 6.9. Ryhmä valmistaa myyntiin käsitöitä yhdistyksen tarvikkeista ja huolehtii töiden esillepanosta ja myynnistä. Uudet ihmiset ideoineen ovat lämpimästi tervetulleita. Yhteyshenkilö Ulla Hirvonen p. 040 5432688

Maanantai-ladyt kokoontuu joka toinen maanantai parillisilla viikoilla klo 12.00. alk. 3.9. Nautimme mukavista hetkistä kahvikupposen ääressä ja laulun merkeissä. Välillä on pientä aivojumppaa tietokilpailujen ja leikkien muodossa. Yllätysvierailijat tuovat myös vaihtelua tapaamisiin. Yhteyshenkilö Pirkko Jokilampi p. 044 0565 452.

Nivelrikko ja osteoporoosi vertaistukiryhmä ti 16.10. klo 18.00 facebook-luento reumatologi Antti Puolitaival, aiheena nivelrikko. Keskustelua aiheesta kahvittelun lomassa. Tule tapaamisiin, vertaistuki antaa voimaa. Yhteyshenkilöt Helena Lindstedt p. 040 7429302 ja Anja Kosonen p. 040 8234022.

Reuma-vertaistukiryhmä Sairastatko nivel-, selkäranka-, lihasreumaa, nivelpsoriasista, sjögreniä tai jotain muuta reumasairautta.
Ma 24.9. klo 18.00 facebook-luento reumatologi Antti Puolitaival aiheena selkärankareuma ja spondylartriitti. Vertaistuki keskustelua aiheesta kahvittelun lomassa.
Ma 22.10. klo 18.00 Tule kertomaan, miten sinun reumahoitosi sujuu, hyvin vai huonosti?
Ma 26.11. klo 18.00 facebook-luento reumatologi Antti Puolitaival, aiheena skleroderma. Keskustelua aiheesta kahvittelun lomassa
Yhteyshenkilö Helena Lindstedt p. 040 7429302 ja Ulla Hirvonen p. 040 5432688.

Reuman kanssa sivusto

Jäsenille ja yhdistyksille suunnattu yhteisösivu, jossa voi

• löytää/ ilmoittaa tapahtumia
  • kirjoittaa keskustelupalstoille