Perussivu

Tervetuloa vertaistukiryhmiin!
Meiltä saat tärkeitä yhteystietoja ja hyviä neuvoja. Voimme auttaa toisiamme vaihtamalla kokemuksiamme. Sinun kokemuksesi voi auttaa toisia ja muut voivat auttaa sinua.

RYHMÄT JATKUVAT SYKSYLLÄ 2.9. ALK. HYVÄÄ KESÄÄ!
______________________________________

Harvinaisten ja nuorten aikuisten reumasairauksien vertaistukiryhmä
Kokoontuu torstaisin 5.9., 3.10., 7.11. ja 5.12. klo 18.00
Tervetuloa mukaan mitä tahansa tules- ja reumasairautta sairastava aikuinen.
Tule mukaan keskustelemaan mieltäsi painavista asioista. Ryhmässä
perusmenetelmänä on vapaa, luottamuksellinen keskustelu.
Yhteyshenkilöt Harvinaiset Taina Kohvakka email taina.kohvakka@gmail.com
ja Tarja Räihä email. tarjaraiha@hotmail.fi tai puh. 040 412 9120
Nuoret aikuiset yhteyshenkilö Satu Selin satu.selin@suomi24.fi

Fibromyalgia vertaistukiryhmä
kokoontuu kk. ensimmäinen maanantai klo 18.00. 2.9., 7.10., 4.11. ja 2.12.
Tietoa, tukea ja ystäviä.Yhteyshenkilö Merja-Riitta Tikkanen p. 050 3799355. Mikäli numero ei vastaa, jätä yhteyspyyntö tekstiviestitse.

Kirjallisuusryhmä kokoontuu
ma klo 18.00. 9.9., 14.10., 11.11. ja 9.12.
Jos olet kiinnostunut kirjallisuudesta, ryhmään mahtuu tule rohkeasti mukaan.
Yhteyshenkilö Laila Salmi p. 044 273 5655.

Kätevät Kädet käsityöryhmä kokoontuu torstaisin klo 10.00 alk. 5.9.2019 Ryhmä valmistaa myyntiin käsitöitä yhdistyksen tarvikkeista ja huolehtii töiden esillepanosta ja myynnistä. Uudet ihmiset ideoineen ovat lämpimästi tervetulleita. Yhteyshenkilö Ulla Hirvonen p. 040 5432688

Miestenillat
klo 18.00.
ti 10.9., 8.10., 12.11. ja 10.12.  Pelataan erilaisia pelejä, pientä aivojumppaa, keskustellaan ja kahvitellaan miesten kesken. Suunnitellaan yhdessä jokin uusi tutustumiskohde. Tervetuloa rohkeasti mukaan!  Yhteyshenkilö Esko Lindstedt p. 040 556 2046.

Maanantai-ladyt kokoontuu joka toinen maanantai parillisilla viikoilla klo 12.00.  alk. 2.9.  Nautimme mukavista hetkistä kahvikupposen ääressä ja laulun merkeissä. Välillä on pientä aivojumppaa tietokilpailujen ja leikkien muodossa. Yllätysvierailijat tuovat myös vaihtelua tapaamisiin. Yhteyshenkilö Pirkko Jokilampi p. 044 0565 452.

Nivelrikko ja osteoporoosi vertaistukiryhmä Yhteyshenkilöt Helena Lindstedt p. 040 7429302 ja Anja Kosonen p. 040 8234022.

Reuma-vertaistukiryhmä
Sairastatko nivel-, selkäranka-, lihasreumaa, nivelpsoriasista, sjögreniä tai jotain muuta reumasairautta.
Ma 23.9. klo 18.00 Facebook-kyselytunti Reumatologi Antti Puolitaival vastaa lähetettyihin kysymyksiin. Sisältää vastauksia myös nivelrikkoa koskeviin kysymyksiin. Lopuksi keskustelua aiheesta kahvittelun lomassa.
Ma 28.10. klo 18.00 facebook-luento reumatologi Antti Puolitaival  aiheena nivelreuman liitännäissairaudet.  Lopuksi keskustelua aiheesta kahvittelun lomassa.
Ma 25.11. klo 18.00 facebook-luento reumatologi Antti Puolitaival aiheena reumasairaudet ja lääkitys. Lopuksi keskustelua aiheesta kahvittelun lomassa.
Yhteyshenkilöt Helena Lindstedt p. 040 7429302 ja Ulla Hirvonen p. 040 5432688.

Reuman kanssa sivusto

Jäsenille ja yhdistyksille suunnattu yhteisösivu, jossa voi

• löytää/ ilmoittaa tapahtumia
  • kirjoittaa keskustelupalstoille