Tervetuloa vertaistukiryhmiin!
Meiltä saat tärkeitä yhteystietoja ja hyviä neuvoja. Voimme auttaa toisiamme vaihtamalla kokemuksiamme. Sinun kokemuksesi voi auttaa toisia ja muut voivat auttaa sinua.

______________________________________________________________

Harvinaiset reumasairaudet vertaistukiryhmä
kokoontuu yhdistyksen tiloissa Vapaudenkatu 1 D, 2. krs.
Vuoden 2019 kokoontumiset  to 10.1., 7.2., 7.3., 4.4., 2.5.
Taina Kohvakka email taina.kohvakka@elisanet.fi
ja Tarja Räihä email. tarjaraiha@hotmail.fi tai puh. 040 412 9120

Fibromyalgia vertaistukiryhmä
kokoontuu kk. ensimmäinen maanantai klo 18.00. 7.1., 4.2., 4.3. ja 1.4.  Tietoa, tukea ja ystäviä.Yhteyshenkilö Merja-Riitta Tikkanen p. 050 3799355. Mikäli numero ei vastaa, jätä yhteyspyyntö tekstiviestitse.

Myöhäisnuorten ja nuorten aikuisten vertaistukiryhmä
kokoontuu kuukauden kolmas maanantai 21.1., 18.2, 18.3. kokoontuminen peruttu  15.4., 20.5. klo 18.00.
Tervetuloa mukaan mitä tahansa tules- ja reumasairautta sairastava 20 – 50 vuotias aikuinen. Tule mukaan keskustelemaan mieltäsi painavista asioista. Ryhmässä perusmenetelmänä on vapaa, luottamuksellinen keskustelu. Ryhmäläiset miettivät yhdessä minkälaista toimintaa he haluavat jatkossa, toiveita otetaan vastaan! Yhteyshenkilö Satu Selin satu.selin@suomi24.fi

Kirjallisuusryhmä kokoontuu
ma klo 18.00. 14.1., 11.2., 11.3., 8.4. ja 13.5.
Jos olet kiinnostunut kirjallisuudesta, ryhmään mahtuu tule rohkeasti mukaan.
Yhteyshenkilö Laila Salmi p. 044 273 5655.

Kätevät Kädet käsityöryhmä kokoontuu torstaisin klo 10.00 alk. 10.1.2019 Ryhmä valmistaa myyntiin käsitöitä yhdistyksen tarvikkeista ja huolehtii töiden esillepanosta ja myynnistä. Uudet ihmiset ideoineen ovat lämpimästi tervetulleita. Yhteyshenkilö Ulla Hirvonen p. 040 5432688

Miestenillat
klo 18.00.
ti 8.1., 12.2., 12.3., 9.4 ja 14.5. Pelataan erilaisia pelejä, pientä aivojumppaa, keskustellaan ja kahvitellaan miesten kesken. Suunnitellaan yhdessä jokin uusi tutustumiskohde. Tervetuloa rohkeasti mukaan!  Yhteyshenkilö Esko Lindstedt p. 040 556 2046.

Maanantai-ladyt kokoontuu joka toinen maanantai parillisilla viikoilla klo 12.00.  alk. 7.1.  Nautimme mukavista hetkistä kahvikupposen ääressä ja laulun merkeissä. Välillä on pientä aivojumppaa tietokilpailujen ja leikkien muodossa. Yllätysvierailijat tuovat myös vaihtelua tapaamisiin. Yhteyshenkilö Pirkko Jokilampi p. 044 0565 452.

Nivelrikko ja osteoporoosi vertaistukiryhmä Yhteyshenkilöt Helena Lindstedt p. 040 7429302 ja Anja Kosonen p. 040 8234022.

Reuma-vertaistukiryhmä
Sairastatko nivel-, selkäranka-, lihasreumaa, nivelpsoriasista, sjögreniä tai jotain muuta reumasairautta.
Ma 28.1. klo 18.00 Facebook-luento Reumatologi Antti Puolitaival aiheena fibromyalgian hoito. Keskustelua aiheesta kahvittelun lomassa.
Ma 25.2. klo 18.00 Jäsenilta Facebook-luento reumatologi Antti Puolitaival aiheena vaskuliitit. Keskustelua aiheesta kahvittelun lomassa.
Ma 25.3. klo 18.00 Facebook-luento reumatologi Antti Puolitaival aiheena Kihti ja ravitsemus Keskustelua aiheesta kahvittelun lomassa.
Yhteyshenkilöt Helena Lindstedt p. 040 7429302 ja Ulla Hirvonen p. 040 5432688.

Reuman kanssa sivusto

Jäsenille ja yhdistyksille suunnattu yhteisösivu, jossa voi

• löytää/ ilmoittaa tapahtumia
  • kirjoittaa keskustelupalstoille