TAPAHTUMAKALENTERI

Jäsenilloissa joissa kahvi- ym. tarjoilu,
vapaaehtoinen kahvimaksu.
Suosituksena 2 €/hlö.
ARVOSTATHAN VAPAAEHTOISTEN TEKEMÄÄ TYÖTÄ!

__________________________________

Reumaliiton kattoteema vuodelle 2018 on ”Hyvä Kohtaaminen”

Ma 21.5. klo 11.30 tutustutaan Geo-kätköilyyn Pentti Hiltusen opastuksella. Aloitamme yhdistyksen tiloissa.

Reumaliitto/aluetoimikunta II Liikunta ja ulkoilupäivä la 22.9.2018
Eerikkilän urheiluopisto Urheiluopistontie 138, 31370 Eerikkilä (Tammela) Hinta 48 € sis. bussimatkat, 2x kahvit, lounaan, luennon, ohjatun liikuntaryhmän, saunan ja uimahallin käytön. Lähtö Marolankadulta klo 7.00
Maksu ja sitova ilmoittautuminen yhdistyksen toimistolle 13.8.2018 mennessä. Maksettaessa käytettävä viitettä 152165
Kerro mikä liikuntaryhmä kiinnostaa (myös varavaihtoehto), sekä osallistutko uimahalli ja sauna vuoroille, ryhmät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.
OHJELMA

Miestenillat ti 9.1., 13.2., 13.3., 10.4. ja 8.5. klo 18.00.  Pelataan erilaisia pelejä, pientä aivojumppaa, keskustellaan ja kahvitellaan miesten kesken. Suunnitellaan jokin tutustumiskohde ja lähdetään vaikka laavuretkelle. Tervetuloa rohkeasti mukaan!  Yhteyshenkilö Esko Lindstedt p. 040 556 2046.

SYYSKAUSI 2018

YHTEISLAULUA ja päiväkahvit klo 14.00.  Lauletaan vanhoja iskelmiä vaihtuvin teemoin vuosikymmenten varrelta yhdessä Lahden Seudun Senioriopettajien kanssa. ma 17.9., ma 15.10. ma 19.11.   Vetäjänä Pirkko Jokilampi ja säestäjänä Hanna Viitanen.
Olet tervetullut mukaan vaikka vain kuuntelemaan.

Matkailloissa suunnitellaan ja toteutetaan ensisijaisesti kulttuurimatkoja. Iltoja järjestetään tarpeen mukaan. Tule mukaan matkailtaan tai soita yhteyshenkilöille, vain siten varmistat matkalle pääsyn. Iltoja järjestetään tarpeen mukaan. Seuraa kotisivuja ja Uusi Lahti-lehden järjestöpalstaa.
Yhteyshenkilöt
Helena Lindstedt p. 040 7429302 htlindstedt@gmail.com ja Ulla Hirvonen p. 040 5432688 ullakhirvonen@gmail.com