TAPAHTUMAKALENTERI

Jäsenilloissa joissa kahvi- ym. tarjoilu,
kahvimaksu 2 €/hlö
ARVOSTATHAN VAPAAEHTOISTEN TEKEMÄÄ TYÖTÄ!

Tilaisuudet yhdistyksen tiloissa Vapaudenkatu 1 D, 2. krs. ellei toisin mainita

Reumaliiton toimintateema vuodelle 2021 on vapaaehtoisuus vahvistaa.

TAPAHTUMAKALENTERI 2021 kevät

KORONATILANTEESTA JOHTUEN, TAPAHTUMIA VOIDAAN PERUUTTAA TAI SIIRTÄÄ. TÄMÄN HETKISTEN RAJOITUSTEN VUOKSI TOIMINTA ON TAUOLLA 30.4. ASTI.
SEURAA ILMOITTELUA KOTISIVUILLA JA FACEBOOKISSA

♦HUHTIKUU

Jäsenilta ke 21.4. klo 18.00 Aleksis Kiven elämän tarinasta kertoo Pentti Hiltunen PERUTTU

Naistenilta ke 28.4. klo 18.00 PERUTTU Vierailijana Ekokosmetologi Teija Pilli ja Diplomiravintoterapeutti Tiina Känkänen. Teemana itsehoito ravinnolla ja luonnontuotteilla. Pientä iltapalaa ja mukavaa yhdessäoloa

♦TOUKOKUU

Yhdistyksen kevätjuhla ke 19.5. klo 13.00.
Pientä ohjelmaa, yhteislaulua ja kahvitarjoilu.

MUUT TAPAHTUMAT

YHTEISLAULUA ja päiväkahvit klo 14.00.  Lauletaan vanhoja iskelmiä vaihtuvin teemoin vuosikymmenten varrelta maanantaisin  26.4. PERUTTU
Vetäjänä Pirkko Jokilampi ja säestäjänä Hanna Viitanen.
Olet tervetullut mukaan vaikka vain kuuntelemaan.

MATKAILLAT

Matkailloissa suunnitellaan ja toteutetaan ensisijaisesti kulttuurimatkoja.
Tule mukaan matkailtaan tai soita yhteyshenkilöille, vain siten varmistat matkalle pääsyn. Iltoja järjestetään tarpeen mukaan. Seuraa kotisivuja ja Uusi Lahti lehden järjestöpalstaa. Yhteyshenkilöt Helena Lindstedt p. 040 7429302 htlindstedt@gmail.com ja Ulla Hirvonen p. 040 5432688 ullakhirvonen@gmail.com

MYYJÄISET JA KIRPPUTORI

Markkinapäivinä   5.5. ja 4.8. klo 9 - 14. yhdistyksen tiloissa.
Voit syödä keittoa ja juoda kahvit paikan päällä sekä nauttia myyjäistunnelmasta. Osta keittoa ja leivonnaisia myös kotiin vietäväksi. Arpajaiset ja kirpputori sekä runsas valikoima myytäviä käsitöitä.
Myyjäisten, arpajaisten ja kirpputorin tuotolla saamme varoja yhdistyksen toimintaan. Kaikki lahjoitukset ovat tervetulleita arpajaisvoitoiksi tai myyntiin. Otamme vastaan hyväkuntoisia, ehjiä ja puhtaita kirpputoritavaroita, ei kenkiä.