TAPAHTUMAKALENTERI

Jäsenilloissa joissa kahvi- ym. tarjoilu,
kahvimaksu 2 €/hlö

ARVOSTATHAN VAPAAEHTOISTEN TEKEMÄÄ TYÖTÄ!

Tilaisuudet yhdistyksen tiloissa Vapaudenkatu 1 D, 2. krs.
ellei toisin mainita

TAPAHTUMAKALENTERI KEVÄT 2019

YHDISTYKSEN OHJELMA ON KEVÄÄN OSALTA PÄÄTTYNYT. TOIMINTA JATKUU ELOKUUN MYYJÄISILLÄ JA LIIKUNTA YM. RYHMÄT JATKUVAT SYYSKUUSSA. PÄRE JÄSENTIEDOTE POSTITETAAN ELOKUUSSA.
HYVÄÄ KESÄÄ!

MUUT TAPAHTUMAT

Miestenillat
Pelataan erilaisia pelejä, pientä aivojumppaa, keskustellaan ja kahvitellaan miesten kesken. Suunnitellaan yhdessä jokin uusi tutustumiskohde. Tervetuloa rohkeasti mukaan!  Yhteyshenkilö Esko Lindstedt p. 040 556 2046.

YHTEISLAULUA ja päiväkahvit klo 14.00.  Lauletaan vanhoja iskelmiä vaihtuvin teemoin vuosikymmenten varrelta yhdessä Lahden Seudun Senioriopettajien kanssa.
Vetäjänä Pirkko Jokilampi ja säestäjänä Hanna Viitanen.
Olet tervetullut mukaan vaikka vain kuuntelemaan.

Matkailloissa suunnitellaan ja toteutetaan ensisijaisesti kulttuurimatkoja. Tule mukaan matkailtaan tai soita yhteyshenkilöille, vain siten varmistat matkalle pääsyn. Iltoja järjestetään tarpeen mukaan. Seuraa kotisivuja ja Uusi Lahti lehden järjestöpalstaa. Yhteyshenkilöt Helena Lindstedt p. 040 7429302 htlindstedt@gmail.com ja Ulla Hirvonen p. 040 5432688 ullakhirvonen@gmail.com

MYYJÄISET JA KIRPPUTORI

Markkinapäivinä  7.8.  klo 9 - 14. yhdistyksen tiloissa.
Voit syödä keittoa ja juoda kahvit paikan päällä sekä nauttia myyjäistunnelmasta. Osta keittoa ja leivonnaisia myös kotiin vietäväksi. Arpajaiset ja kirpputori sekä runsas valikoima myytäviä käsitöitä.
Myyjäisten, arpajaisten ja kirpputorin tuotolla saamme varoja yhdistyksen toimintaan. Kaikki lahjoitukset ovat tervetulleita arpajaisvoitoiksi tai myyntiin. Otamme vastaan hyväkuntoisia, ehjiä ja puhtaita kirpputoritavaroita, ei kenkiä.

MENNEET TAPAHTUMAT

TAMMIKUU

Naistenilta ke 23.1. klo 18.00 Ravinnon voima – energiaa ja elämäniloa. Funktionaalisen lääketieteen ravintoterapeutti Tarja Hänninen kertoo ravinnon vaikutuksesta kehoomme. Tarjolla pientä iltapalaa.

Jäsenilta ma 28.1. klo 18.00 Facebook-luento reumatologi Antti Puolitaival aiheena fibromyalgian hoito. Erittäin kattava ja hyvä luento fibromyalgian hoidosta. Keskustelua aiheesta kahvittelun lomassa.

HELMIKUU

Päiväkahvit ja runoja ke 13.2. klo 14.00 Mestarirunoilijan tulkitsija Asikkalalainen Sisko Ojanperä lausuu Eino Leinon runoja.

Naistenilta ke 20.2. klo 18.00 Isoäidin siivousniksit, näistä meille tullaan kertomaan Martoista. Tarjolla pientä iltapalaa.

Jäsenilta ma 25.2. klo 18.00 Facebook-luento reumatologi Antti Puolitaival aiheena vaskuliitit. Keskustelua aiheesta kahvittelun lomassa.

MAALISKUU

Valtakunnallinen Keltaisen Nauhan päivä ke 13.3. klo 9 - 14
Päijät-Hämeen kuskussairaalan aulassa jaetaan tietoa Lahden Reumayhdistyksen toiminnastaja yhdistyksen tarjoamasta vertaistuki-toiminnasta.

Yhdistyksen kevätkokous ke 20.3. klo 16.30, kahvitus alkaa klo 17.30 ja klo 18.00 luento - Ota kipu haltuun. Luennoitsijana sairaanhoitaja Teija Liukkonen reumapoliklinikalta PHHYKY.

Jäsenilta ma 25.3. klo 18.00 Facebook-luento reumatologi Antti Puolitaival aiheena kihti ja ravitsemus. Keskustelua aiheesta kahvittelun lomassa.

Naistenilta ke 27.3. klo 18.00 Hiustenhoitoa opastaa kampaaja Kirsti Pirinen. Tarjolla pientä iltapalaa.

HUHTIKUU

Jäsenilta ti 16.4. klo 17.30 Unikulman myymälässä os. Kauppakeskus Syke. Asiaa hyvästä unesta ja tutustutaan erilaisiin patjoihin ja tyynyihin ym. Illan aikana pientä tarjoilua. Ilmoittautuminen to 11.4. mennessä toimistolle p. 03 782 7084 tai Helena p. 040 742 9302.

Naistenilta ke 24.4. klo 18.00 Marimekon myymälässä kauppakeskus Karisma. Muotinäytös ja pientä tarjoilua. Illan aikana 15 % alennus vaatteista ja asusteista. Ilmoittautuminen 16.4. mennessä toimistolle p. 03 782 7084 tai Helena p. 040 742 9302.

Perinteinen kevätjuhla jäsenille to 16.5. klo 13.00. Pientä ohjelmaa, yhteislaulua ja kahvitarjoilu. Tervetuloa!