TAPAHTUMAKALENTERI

Jäsenilloissa joissa kahvi- ym. tarjoilu,
vapaaehtoinen kahvimaksu.
Suosituksena 2 €/hlö.
ARVOSTATHAN VAPAAEHTOISTEN TEKEMÄÄ TYÖTÄ!

__________________________________

Reumaliiton kattoteema vuodelle 2018 on ”Hyvä Kohtaaminen”

YHDISTYKSEN TOIMISTO ON SULJETTU LOMA-AIKANA 18.6. - 29.7.
HYVÄÄ KESÄÄ!

SYYSKAUSI 2018

21.11. klo 14.00 Alaraajaluento. Fysioterapeutti Mikko Poutiainen luennoi teemana jalkojen terveys, hyvinvointi ja hoito. Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Lahden Seudun Senioriopettajien kanssa.
Alussa omakustanteiset pullakahvit 2 €. Ilmoittautuminen 13.11. mennessä yhdistyksen toimistolle.

YHTEISLAULUA ja päiväkahvit klo 14.00.  Lauletaan vanhoja iskelmiä vaihtuvin teemoin vuosikymmenten varrelta yhdessä Lahden Seudun Senioriopettajien kanssa. ma 17.9., ma 15.10. ma 19.11.   Vetäjänä Pirkko Jokilampi ja säestäjänä Hanna Viitanen.
Olet tervetullut mukaan vaikka vain kuuntelemaan.

Matkailta ma 29.10. klo 18.00 Muistellaan edellisen matkan antia, kuvia mukaan! Tallinnan oopperaan 8. – 9.12. lähtijöille matkaohjelma. Suunnitellaan seuraavaa matkaa, onko se Unkari, vai jonnekin muualle?
Matkailloissa suunnitellaan ja toteutetaan ensisijaisesti kulttuurimatkoja. Tule mukaan matkailtaan tai soita yhteyshenkilöille, vain siten varmistat matkalle pääsyn. Iltoja järjestetään tarpeen mukaan. Seuraa kotisivuja ja Uusi Lahti-lehden järjestöpalstaa. YhteyshenkilötHelena Lindstedt p. 040 7429302 htlindstedt@gmail.com ja Ulla Hirvonen p. 040 5432688 ullakhirvonen@gmail.com