PÄRE LEHDEN PÄÄKIRJOITUS

Hyvät Lahden Reumayhdistyksen jäsenet ja reumaystävät

Kulunut vuosi oli Reumaliiton ja myös Lahden Reumayhdistyksen 70-vuotis juhlavuosi. Yhdistyksemme juhlia vietettiin marraskuussa Harjula keskuksessa. Kiitos kaikille juhlatalkoisiin ja juhliin osallistuneille, saimme yhdessä aikaan onnistuneet, mukavat juhlat. Kiitos kaikille yhdistystä vuoden aikana monin eri tavoin muistaneita ja tukeneita. Tukenne on toiminnan jatkuvuuden kannalta kullanarvoista.

Juhlat on nyt juhlittu ja edessä uusi vuosi ja uudet haasteet. Mitä kaikkea se tuo tullessaan, sen aika näyttää. Päre lehtisemme ohjelmatarjonnassa on pyritty löytämään jokaiselle jotakin sopivaa, liikuntaa, jäseniltoja, retkiä ym. Laita heti kalenteriisi sinua kiinnostavat jutut ja tule rohkeasti mukaan. Meiltä löydät tietoa, tukea ja ystäviä.

Tämä vuosi on taas vaalivuosi ja Pieni ele vaalikeräys tarvitsee lipasvahteja. Presidentinvaalit on jo tammikuussa ja mahdolliset maakuntavaalit lokakuussa. Tässä sinulla on hyvä tilaisuus tehdä vapaaehtoistyötä yhdistyksen hyväksi. Jokainen tunti on arvokas apu. Ilmoittaudu yhdistyksen toimistolle.

Reumaliiton ja samalla myös yhdistyksemme tämän vuoden teema on ”Hyvä kohtaaminen”. Jokaisen meidän elämänvarrelle mahtuu monenlaisia kohtaamisia. Pysähdytään ja mietitään minkälaiset kohtaamiset ovat jääneet mieleen. Yllättävän ystävälliset, asialliset ja tosi töykeät kohtaamiset jokainen muistaa kauan.
Minkälaisen kohtaamisen itse haluaisit esim. ensikertaa yhdistykseen tullessa, terveydenhuollossa, kaupan kassalla.

Tehdään uuden vuoden lupaus ja muistetaan hyvä kohtaaminen ja sen mukanaan tuoma voimaannuttava hyvä mieli arjessa jaksamisen avuksi.
Tehdään yhdessä yhdistyksestämme entistä vaikuttavampi, houkuttelevampi, toisistamme välittävä vahva yhdistys.

Hyvää ja valoisaa alkanutta vuotta 2018

Helena Lindstedt